Verslag, uitslagen en foto’s reünie

Op zaterdag 1 juni 2024 was het dan zover: De Roosendaalse tafeltennisreünie met oud-leden toernooi. Het werd een geweldige dag met ruim 120 belangstellenden. Na een welkomstwoord door ODT voorzitter Wilco Klasen, begon de dag met een oud-leden toernooi waarbij fanatiek werd gestreden om de winst. Na de prijsuitreiking en de huldiging van het 1e recreanten en 1e jeugd team, was het tijd voor een tafeltennisdemonstratie door oud-leden Jeroen de Heide en Sjoerd Broos. En uiteraard was er daarna nog tijd om gezellig bij te kletsen en te genieten van een heerlijk buffet. Foto’s van de geweldige dag zijn hier te vinden. Foto’s gemaakt door Anja Biskop – Jongenelen zijn hier te vinden. En oude foto’s die we tijdens de voorbereiding verzameld hebben, zijn hier te vinden.

Uiteindelijk waren er 29 mannen (helaas geen vrouwelijke deelnemers), die hadden ingeschreven voor het oud-leden toernooi. De deelnemers werden door Joost Schoenmakers en Paul Verhaard ingedeeld in 5 meerkampen zodat in korte wedstrijden door iedere deelnemer 4 of 5 wedstrijden gespeeld werden. De nummers 1 en 2 van iedere meerkamp speelden voor de winst van het toernooi. De nummers 3 en 4 speelden verder in de B-groep en de nummers 5 en 6 van het toernooi speelden in een C-groep.

De uitslag van de meerkampen was als volgt:

Poule A

4. Yoshua van Poortvliet
5. Bert Jaspers
6. Henk Hectors

In de hoogste categorie werd de eerste halve finale gespeeld door Rick Prinsen en Wouter van Eekelen. Rick wist deze halve finale met 11-8, 4-11 en 11-9 te winnen. De andere halve finale was een prooi voor Antoine Steendijk, hij wist met 11-6, 8-11 en 11-5 te winnen van Nick Broos.
De finale werd uiteindelijk in een zeer spannende partij met 12-10 in de 3e game gewonnen door Rick Prinsen. Antoine Steendijk werd dus 2e en Wouter van Eekelen werd 3e.

De finale in de B-groep ging tussen Bert Gosens en Jack Biskop. Jack Biskop wist Bert Gosens met 11-9 en 11-3 te verslaan.

De finale in de C-groep ging tussen Antoon Nagtzaam en Wim Pelders. Antoon wist met 11-8 en 11-7 van Wim te winnen.