Table Stars Finale, Jasper wint de 3de prijs

Op zondag 26 mei jongstleden werd de finale van Table Stars gespeeld . Vanuit onze vereniging hebben Ayal, Raff, Ravi en Jasper deelgenomen.

Ayal en Raff moesten het opnemen tegen het sterke duo Sam en Fabe van TTV Vice Versa’51. Zij hadden al eerder tegen elkaar gespeeld en toen werd het een spannende strijd. Ook deze keer werden er veel spannende wedstrijden gespeeld maar konden onze jeugdleden helaas geen overwinning behalen. Ze hebben wel gestreden voor ieder punt.

Ravi en Jasper mochten het opnemen tegen Kenzo en Issac van TTV Belcrum. Hierbij lieten onze jeugdleden zien veel ervaring te hebben opgedaan in de competitie. Jasper won 1 wedstrijd in 5 games en Ravi moest 1 game aan de tegenstander geven. De andere wedstrijden waren afgetekend. Uiteindelijk kwam de eindscore van 5-0 op het scorebord.

Na de wedstrijden en het eindspel stond de prijsuitreiking op het programma. Ons jeugdlid Jasper mocht naar voren komen om de bronzen medaille in ontvangst te nemen. Jasper, van harte gefeliciteerd.

In september start de nieuwe Table Stars Competitie en dan hopen we weer met veel jeugdleden te kunnen deelnemen.

Met sportieve groet,
Wilco Klasen