Eerste Table Stars van het seizoen bij ttv ODT

Het nieuwe seizoen Table Stars is weer gestart en wederom bij ttv ODT. In een reeks van 4 zondagen gaan onze beginnende jeugdleden de strijd aan met startende tafeltennisers van andere verenigingen uit de regio.

ODT had 22 september om 10.00 uur 3 clubgenoten aan de start. Voor Najib, Kenji en Keandro was het een allereerste kennismaking met de Table Stars competitie. Maar wat deden ze het goed!

Kenji en Keandro vormde samen een team en en speelden tegen een team van Hotak’68. Zij wisten allebei àl hun wedstrijden te winnen. En datzelfde gold voor Najib. Hij vormde een team samen met 2 spelers van Tanaka. Hun tegenstander was een Vice-Versa’51 collectief. Najib sloot zelfs ook de heel spannende wedstrijd tegen Annemein Bolster met 11-8 in de vijfde game winnend af.

Na een leuk eindspel, met assistentie van Ties, Ivo, Wilco en niet te vergeten Jasper! ging iedereen na een geslaagde zondagochtend rond half 1 weer huiswaarts.