Gezellige barbecue en spelletjesavond (met foto’s)

Op zaterdag 9 juli werd de jaarlijkse ODT barbecue georganiseerd. Zo’n 50 ODT (jeugd)leden en introducés hadden zich hiervoor aangemeld. De organisatie, onder leiding van de enthousiaste Wilco Klasen, had alles uit de kast getrokken om er een gezellige middag en avond van te maken. Omstreeks 17:30u werd de barbecue aangestoken en vanaf 19:30u kon de spelletjesavond van start. Na het lekkere eten gingen 6 teams de strijd aan en werd er fanatiek gestreden bij Jenga, stokkenvangen, voetbaldart, wielrennen, 4 op een rij, etc.

Het was uiteindelijk het team “Schuit” dat in de finale het team “Klasen” wist te verslaan. Kijk hier voor alle foto’s van de zeer geslaagde barbecue en spelletjesavond.

Wouter de Heide wint Ultimate toernooi (met foto’s en video’s)

Op vrijdag 9 juli werd alweer voor de 7e keer het ODT Ultimate toernooi gehouden. De 15 deelnemers werden door organisator Joost Schoenmakers ingedeeld in een 8-kamp en 7-kamp. Er werd een wedstrijd van 1 game gespeeld (in de 7-kamp tot 15 punten en in de 8-kamp tot 11 punten). De nummers 1 t/m 4 van beide meerkampen streden in een afvalsysteem om de winst. Vooraf werden Wouter de Heide (winnaar van vorig jaar), Joep Schoenmakers (nummer 2 van vorig jaar en winnaar van 2 jaar geleden), Sjoerd Broos en Wilco Klasen als de grootste kanshebbers beschouwd. En dat bleek aardig uit te komen. Kijk hier voor de foto’s en hier voor de video’s.

Trainer gezocht !

Trainer gezocht

Tafeltennisvereniging ODT in Roosendaal zoekt een trainer!

ODT is een vereniging waar op alle niveaus en alle leeftijden kan worden getafeltennist. We beschikken over een eigen, goed ingerichte accommodatie, gelegen op het Red Band sportpark in Roosendaal.

Wij zoeken een Tafeltennistrainer 3 die, in samenwerking met de andere trainers, hulptrainers, de Technische Commissie en het bestuur, onze spelers (jeugd en senioren) enthousiast en bevlogen op een hoger niveau kan brengen. Onze trainingen vinden plaats op dinsdag- en woensdagavond. De vacature is met name voor de dinsdagavond.

Voor meer informatie over onze vereniging: www.ttv-odt.nl

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Dick Krabbendam, voorzitter@ttv-odt.nl of 06 – 20 38 36 34