29 december: Scholierenkampioenschap

Inschrijvingstermijn is verlengd t/m 27 december!

Dit jaar organiseert tafeltennisvereniging ODT weer het jaarlijkse ODT Kanjers! Uitzendbureau Scholierenkampioenschap Tafeltennis. Op vrijdag 29 december 2023 van 13:30 tot ongeveer 16:30 uur wordt gestreden om het Open Roosendaals kampioenschap. Wij nodigen hierbij niet alleen alle basisschoolleerlingen van groep 5 t/m 8 van de gemeente Roosendaal van harte uit om hieraan deel te nemen, ook de regio Oudenbosch doet mee dit jaar.

Hoe wordt er gespeeld?
De deelnemers worden verdeeld in twee groepen met een kampioenschap voor zowel groep 5/6 en voor groep 7/8. Er wordt ook gestreden om de beste tafeltennisschool van Roosendaal.

Deelname is voor iedereen gratis.

Ouders kunnen hun kinderen zelf inschrijven via de website door middel van dit inschrijfformulier (inschrijven kan nu t/m 27 december).

Voor de scholen is dit document gemaakt. De school kan via dit mail adres de deelnemers van hun school aanmelden bij Dick Krabbendam.

Wij willen de scholen vragen om deze poster uit te printen en op te hangen in de klassen van groep 5 t/m 8.

Kijk hier voor de lijst met deelnemers (2 dagen na je inschrijving moet je naam erbij staan).

We hopen op een grote opkomst op vrijdag 29 december bij tafeltennisvereniging ODT op het Red Band Sportpark, Buijenstraat 14 in Roosendaal.