Game 11 Test event bij ODT

Op woensdag 1 september vanaf 15 uur (middag en avond) wordt weer het Game 11 test event bij ODT georganiseerd. Game 11 zal bij ODT aanwezig zijn met een verkoopstand met een ruim aanbod van tafeltennismaterialen. Je kunt ook 15 verschillende batjes uittesten. Rubbers kunnen direct geplakt worden en je kunt met pin betalen. Als je vooraf al weet welke materialen je nodig hebt, stuur dan vóór het test even een mail naar Game 11 via info@game11.nl. Zie ook bijgaand document voor meer informatie.

Summerfun

Tijdens de zomervakantie bieden wij gratis tafeltennislessen aan via het summerfun project van Sportservice Noord-Brabant (SSNB).

Kinderen uit de basisschool van groep 3 tot en met 8 kunnen dan van 18.30u tot 20.00 meedoen bij de jeugdtraining.

Ze kunnen zich inschrijven voor de periode van 28 juli t/m 1 september via deze link.

Ken je nog iemand in je omgeving die graag mee wil doen? Laat ze zich opgeven via het summerfun project en wij gaan ze laten ervaren hoe leuk tafeltennis en ODT is!

Geslaagde ODT Barbecue (met foto’s)

Op zaterdag 17 juli werd de inmiddels traditionele ODT Barbecue georganiseerd. Zo’n 70 ODT leden en introducées waren aanwezig. Samen met diverse ODT vrijwilligers had organisator Wilco Klasen gezorgd voor een geweldige middag/avond. De jeugd kon ook tafeltennissen in de ODT zaal en door Wouter de Heide werd de prijsuitreiking van de EK-Poule verzorgd. Hij had ook gezorgd voor een leuke quiz. We kunnen terugkijken op een geweldig Corona-proof evenement. Kijk hier voor alle foto’s.

Laatste reguliere trainingen

Volgende week, vanaf dinsdag 20 juli, staat alweer de laatste reguliere training op de agenda voor we de zomervakantie ingaan. Dit betekent overigens niet dat we volledig sluiten. Voor de jeugd zal er een combi training zijn (beginners en oudere jeugd) op de woensdag van 18:30 – 20:00 uur. De senioren kunnen zowel op dinsdagavond vanaf 19:30 uur en woensdagavond vanaf 20:00 uur gebruik maken van een vrij speel moment. 31 augustus 2021 zullen de trainingen volgens het reguliere schema worden hervat. Mochten hier vragen over zijn, aarzel dan niet om Jeroen Christianen of mij een bericht te sturen. Op korte termijn zal er een enquête over de trainingsopzet en trainingstijden worden uitgestuurd. Wij willen jullie vragen deze enquête met zorg en tijdig in te vullen. Jullie input is waardevol voor ons. Alleen zo kunnen we streven naar een trainingsopzet die hopelijk voor iedereen past.

Sportieve groet, Wesley Konings, namens de trainers.

Marcel van Dorst wint EK voetbalpoule

Na een zeer spannende finale van zondagavond 11 juli, is uiteindelijk Italië Europees kampioen 2021 geworden.
Hierbij de laatste mail met de einduitslag zoals Wouter die naar de deelnemers heeft gemaild:

• Mega stijger van de dag = Chris vd Brand: + 10
  • Mega zakkers van de dag = Dion Meesters: – 4