Mooie resultaten van onze jeugdleden bij Table Stars

Afgelopen zondag hebben onze jeugdleden weer deelgenomen aan de Table Stars competitie. Deze keer waren Ayal, Floris, Raff, Wittek en Jasper van de partij.

Ayal en Floris mochten het opnemen tegen het sterke duo, Sam en Fabe, van TTV Vice Versa’51. Ayal wist beide wedstrijden knap te winnen. Floris heeft hard gestreden, wist in beide wedstrijden een 4de game af te dwingen, maar moest aan het einde zijn tegenstander feliciteren. De dubbelpartij kon niet in winst worden omzet.

Raff en Wittek moesten het opnemen tegen een team van TTV Tanaka en TTV TCO’78. Ook hier werden veel spannende wedstrijden gespeeld. Onze jongens wisten ieder 1 van de 4 wedstrijden te winnen. Daarbij werd ook één dubbelpartij in winst omgezet. Hierdoor wisten onze mannen met 3-2 te winnen van TTV Tanaka maar werd er verloren van TTV TCO’78.

Jasper mocht deze editie samenspelen met Thimo van TTV Hotak’68. Beiden hebben al veel wedstrijden tegen elkaar gespeeld maar mochten het nu samen opnemen tegen een team van TTV Vice Versa’51. Jasper had de dag ervoor, in de competitie, ook al tegen Annemein en Stef gespeeld. Toen wist hij beide wedstrijden te winnen. Tegen Annemein zelfs met 11-9 in de 5de game. In deze wedstrijd wisten Thimo en Jasper alle enkel wedstrijden te winnen. Al moest er bij Jasper twee keer een 5de game worden gespeeld. De mannen konden uiteindelijk ook de dubbelpartij winnen en zo kwam de eindstand van 6-0 op het scorebord.

Onze jeugdleden, en Thimo van TTV Hotak’68, hebben het wederom heel goed gedaan. Mijn complimenten! Ook dank aan onze trainers Petra en Ludo die weer aanwezig waren om onze jongens te coachen.

Met sportieve groet,

Wilco Klasen