ODT jeugd wint met 6-4 van TTV Vice Versa’51

Afgelopen zaterdag konden onze mannen kampioen worden wanneer er met 8-2 werd gewonnen van TTV Vice Versa’51. Vanaf wedstrijd 1 liet onze tegenstander zien niet voor niets naar Roosendaal te zijn gekomen. De eerste drie wedstrijden werden allen in 5 games gespeeld en dit liet zien hoe spannend de wedstrijden waren. Het was al snel duidelijk dat het kampioenschap deze dag niet zou worden behaald. Onze mannen bleven echter knokken voor iedere wedstrijd en wisten toch een overwinning binnen te slepen. De eindstand van 6-4 kwam op het scorebord.

Op zaterdag 20 april gaan onze mannen naar TTV Belcrum in Breda. Uiteindelijk zal hier 1 punt moeten worden behaald om kampioen te worden. Wij wensen onze jeugdleden heel veel succes toe.

Met sportieve groeten,
Wilco Klasen