Onze jeugdleden zijn kampioen

Afgelopen zaterdag moest het dan echt gaan gebeuren. Onze jeugdleden moesten tegen de directe concurrent TTV Belcrum en hadden aan 1 punt voldoende om het kampioenschap binnen te slepen. Rafael had de eer om de eerste wedstrijd te spelen en liet hierbij geen twijfels ontstaan. Hij won de wedstrijd in 3 games en hiermee was het kampioenschap een feit. Uiteindelijk wisten Rafael, Ravi en Jasper ook deze wedstrijd met 4-6 te winnen en bleven ze deze competitie ongeslagen. Alle wedstrijden werden gewonnen en uiteindelijk wisten ze in 10 wedstrijden 85 punten te behalen. Hiermee eindigden ze met 11 punten voorsprong op de nummer 2.

Onze jeugdtrainer Petra was speciaal met taart naar Breda gekomen. Zoals jullie op de foto kunnen zien hebben onze mannen, in het bijzijn van coach Ties, genoten van de taart.

Jelmer is vorig jaar pas lid geworden van onze vereniging. Buiten de camping had hij nog niet eerder met tafeltennis te maken gehad. Hij heeft de afgelopen maanden een enorme groei laten zien en bleef deze competitie ongeslagen. Hij wist 18 wedstrijden te winnen (score van 100%). Bijzonder knap!!!
Onze meest ervaren speler Rafael moest het team op sleeptouw nemen en dat heeft hij zeer goed gedaan. Daarbij kon hij zelf nog een mooie bijdrage leveren aan het kampioenschap door 18 van de 21 wedstrijden te winnen (score van 86%).
Jasper heeft het afgelopen jaar hard gewerkt om ook zijn forehand slagen onder controle te krijgen. Dit heeft hij heel goed gedaan. Hij wist 20 van de 24 wedstrijden te winnen (score van 83%).
Ravi heeft deze competitie laten zien over een ijzersterke forehand te beschikken. Zijn tegenstanders moesten dan ook vaak het onderspit delven. Hij wist 19 van de 27 wedstrijden te winnen (score van 70%).

Met deze schitterende resultaten zijn onze mannen er klaar voor om volgend seizoen in de 3de klasse aan te treden. Nogmaals van harte gefeliciteerd met het kampioenschap en voor volgend seizoen veel succes gewenst. Onze jeugdleden zullen tijdens het oud-ledentoernooi/reünie op zaterdag 1-6-2024 worden gehuldigd.

Met sportieve groeten,

Wilco Klasen