Uitnodiging inschrijven NTTB competitie

De reguliere voorjaarscompetitie is weer ten einde en dus starten we weer met de gebruikelijke voorbereidingen voor de teamindeling van de najaarscompetitie 2024. Normalerwijze zal deze najaarsronde starten rond midden September en we hopen dan weer met onze jeugd- en senioren teams aan te kunnen treden.

Op de ODT-site is weer een inschrijfformulier geplaatst om antwoord te geven op de volgende welbekende vragen:

• Naam
  • Competitie: Ja / Nee
  • Aantal wedstrijden
  • Opmerkingen en evt late vakanties

Afhankelijk van de inschrijvingen hopen we weer een goede teamopstelling te kunnen maken, maar de verwachting is dat we ook nu hier en daar wel wat personele problemen moeten gaan oplossen bij de senioren.

Daarom ook een nadrukkelijk verzoek aan de huidige NTTB competitiespelers om in ieder geval zo spoedig mogelijk te reageren op de competitie ja/nee vraag, en natuurlijk zullen we nieuwe inschrijvingen ook graag verwelkomen!

Om tijdig en weloverwogen een goede teamindeling te kunnen maken, verzoeken we jullie om te reageren voor uiterlijk zondag 19 Mei 2024  (maar liefst zo spoedig mogelijk).

Ik zie jullie inschrijvingen graag tegemoet en streef ernaar om er voor iedereen weer een goede teamsamenstelling van te maken.

Met Sportieve Groet,

Ludo Gommers