ODT Ultimate Table Tennis toernooi op 7 juni

Op vrijdag 7 juni wordt het jaarlijkse ODT Ultimate Table Tennis toernooi voor jeugd en senioren georganiseerd. Dit jaar staat het toernooi ook open voor spelers van Vice Versa ’51. Jeugdleden spelen van 18:30 tot 20 uur, de senioren spelen vanaf 20 uur. Ultimate Table Tennis wordt gespeeld op grote tafeltennistafels (die bestaan uit 4 normale tafeltennistafels) en een hoger netje. Dit is een leuk filmpje van een Ultimate Table Tennis wedstrijd in Frankrijk. Inschrijven voor deze spectaculaire tafeltennisvariant kan via dit inschrijfformulier. Let op: Er kunnen maar 2 Ultimate Table Tennis tafels in onze zaal. Er kunnen daarom maximaal 16 deelnemers meedoen (zowel bij de jeugd als bij de senioren). Vol is vol. Kijk hier voor de actuele deelnemerslijst.

Er kunnen ook leden van andere verenigingen dan ODT of Vice Versa ’51 aan dit toernooi deelnemen (als op dinsdag 4 juni het toernooi nog niet is volgeboekt). Schrijf je dus nu in!

Deelname aan het toernooi is voor iedereen gratis.