ODT Ultimate Table Tennis toernooi op 9 juni

Op vrijdag 9 juni wordt het jaarlijkse ODT Ultimate Table Tennis toernooi voor jeugd en senioren georganiseerd. Jeugdleden spelen van 18:30 tot 20 uur, de senioren spelen vanaf 20 uur. Ultimate Table Tennis wordt gespeeld op grote tafeltennistafels (die bestaan uit 4 normale tafeltennistafels) en een hoger netje. Dit is een leuk filmpje van een Ultimate Table Tennis wedstrijd in Frankrijk. Inschrijven voor deze spectaculaire tafeltennisvariant kan via dit inschrijfformulier. Let op: Er kunnen maar 2 Ultimate Table Tennis tafels in onze zaal. Er kunnen daarom maximaal 16 deelnemers meedoen. Vol is vol. Kijk hier voor de actuele deelnemerslijst.

Er kunnen ook niet ODT-leden aan dit toernooi deelnemen (als op dinsdag 6 juni het toernooi nog niet is volgeboekt). Schrijf je dus nu in!

Deelname aan het toernooi is voor iedereen gratis.