Vriendjesmiddag is groot succes, Najib wint eerste prijs

Op zaterdag 24 mei is er een vriendjesmiddag gehouden bij TTV Vice Versa ’51.

Deze dag werd door Rob Kraus georganiseerd. Alle jeugdleden waren welkom en konden vriendjes meebrengen. Ook kinderen of kleinkinderen van seniorleden mochten meedoen. In totaal deden er 21 kinderen mee. Voor enkele was het de eerste kennismaking met de tafeltennissport.

Het programma bestond uit 2 onderdelen waaraan alle kinderen konden deelnemen. Onderdeel 1 een spelletjescircuit en onderdeel 2 wedstrijdjes. Alle kinderen hebben aan de spelletjes meegedaan. Omdat het voor enkele de eerste keer was dat ze kwamen tafeltennissen deden zij niet mee bij de wedstrijdjes.

Het spelletjes circuit bestond uit 5 onderdelen. Deze konden de kinderen in willekeurige volgorde proberen. Hiervoor hadden ze een scorekaart waarop de resultaten werden genoteerd. Als de kaart vol was konden ze de kaart inleveren en kregen ze een nieuwe kaart. Ze mochten zo veel kaarten volmaken als ze wilde.

De beste bij de spelletjes waren:
1 Luna 136 punten
2 Annemein 136 punten
3 Jasper 128 punten
4 Stijn 124 punten
5 Ravi 124 punten

Bij de wedstrijdjes werden telkens 2 games gespeeld. Nadat iedereen 1 maal had gepeeld is er een ranglijst gemaakt, waarna in de 2e ronde no 1 tegen no 2 speelde. Hierdoor kwamen de wat sterkere spelers tegen elkaar en ook de wat mindere. In totaal zijn er 3 rondes gespeeld.

De uitslag was:

1 Najib 5 games gewonnen 37 punten
2 Jibbe 5 games gewonnen 24 punten
3 Annemein 5 games gewonnen 14 punten
4 Sam 5 games gewonnen 12 punten
12 Teun 2 games gewonnen -9 punten

Tussendoor werden er enkele pauzes gehouden. Hierin werden de kinderen voorzien van wat drinken en iets te snoepen. Na de laatste ronde werden er nog bekers uitgereikt aan de winnaars van de spelletjes en wedstrijdjes. Zowel bij de spelletjes als wedstrijdjes was er een beker voor het beste lid van ODT of Vice Versa ’51 en voor het beste vriendje.

De winnaars van een beker waren: Najib en Teun bij de wedstrijden en Luna en Stijn bij de spelletjes.

We willen de ouders welke hebben geholpen bij de spelletjes en de kinderen voorzien van de versnaperingen danken voor hun hulp.

We mogen wel vaststellen dat het een geslaagde en leuke middag is geweest.

Ook dank aan Rob Kraus voor de mooie dag en uitstekende organisatie.

Met sportieve groeten,
Wilco Klasen