ODT Beginnerstoernooi op 1 juli

Op zaterdag 1 juli 2023 (van 11:30u tot ongeveer 16:00u) organiseert tafeltennisvereniging ODT het traditionele ODT Kanjers! Uitzendbureau Beginnerstoernooi voor jeugdleden in de ODT accommodatie op het Red Band Sportpark in Roosendaal.

Aan het toernooi mogen Jeugdleden van de NTTB die nog geen competitie spelen en jeugdleden met een rating lager dan 300 meedoen. De kinderen zullen in dit toernooi veel enkelwedstrijden spelen tegen jeugdspelers van andere verenigingen. De competitie/sterkere spelers en de echte beginners worden elk in een aparte klasse ingedeeld. Deelname aan het toernooi is gratis. Kijk hier voor alle informatie en een inschrijfformulier. Inschrijven kan ook via dit online formulier. Schrijf je in vóór 24 juni. Kijk hier voor de ingeschreven deelnemers. .