Rob en Edwin spelen 1000 wedstrijden voor ODT

Op vrijdagavond 16 september werd in zowel Raamsdonkveer als Ossendrecht ODT-historie geschreven! Rob Broumels (ODT 1) en Edwin van Dorst (ODT 4) speelden deze avond hun 1000e competitiewedstrijd in hun ODT-carrière. Deze bijzondere, sportieve marathon-prestatie was er één van de zeer lange adem. Maar liefst 40 seizoenen (20 jaar!) clubtrouw blijven en nog steeds enthousiast en fanatiek achter tafel staan: een prestatie van formaat!
Vanaf najaar 2000 wordt er NTTB-competitie gespeeld bij ttv ODT. Marcel van Dorst passeerde in voorjaar 2022 als eerste de magische grens van 1000 en leidt deze eeuwige ODT-ranglijst. Hier voegden Rob en Edwin zich eind september toe aan deze exclusieve ‘Club van 1000’.
Rob was in Raamsdonkveer zo scherp als een mes en versloeg Smash-speler Maikel van der Galien met 11-8,11-9,11-8. In Ossendrecht boekte Edwin in z’n 1000e partij eveneens een overtuigende overwinning, tegen TCO’er Michiel van Dooren (11-8,14-16,11-6,11-2).
Als beloning werd voor beide ODT- marathonmannen de traditionele slagroomschnitt met de taartkaarsjes uit de koelkast gehaald en smakelijk naar binnen gewerkt!