ODT Tafeltennis- en Pubquiz

Beste ODT leden,

Ondanks dat betere tijden in aantocht lijken te zijn willen wij hier niet op wachten. We zouden graag een keer gezellig online bij elkaar komen.

Voor onze jeugdleden willen we dit doen met een tafeltennisquiz. Hierbij gaan we samen kijken hoe het staat met jullie kennis over onze geweldige tafeltennissport. Aan het einde van de quiz zullen de drie beste deelnemers worden beloond met een mooie beker. Dit evenement zal plaatsvinden op vrijdag 14 mei van 18.30 tot 20.00 uur.

Voor de andere leden gaan we een pubquiz organiseren. Gedurende de quiz zullen de deelnemers in groepen worden verdeeld en zal de algemene kennis op diverse onderdelen worden getest. Natuurlijk zal het onderwerp “sport” niet ontbreken. Het evenement zal worden georganiseerd op zaterdag 15 mei van 20.00 tot 22.00 uur.

Klik hier om je in te schrijven voor de tafeltennisquiz of pubquiz.

Kijk hier voor de lijst met deelnemers.