ODT Tafeltennis- en Pubquiz

Beste ODT leden,

Ondanks dat betere tijden in aantocht lijken te zijn willen wij hier niet op wachten. We zouden graag een keer gezellig online bij elkaar komen.

Voor onze jeugdleden willen we dit doen met een tafeltennisquiz. Hierbij gaan we samen kijken hoe het staat met jullie kennis over onze geweldige tafeltennissport. Aan het einde van de quiz zullen de drie beste deelnemers worden beloond met een mooie beker. Dit evenement zal plaatsvinden op vrijdag 14 mei van 18.30 tot 20.00 uur.

Voor de andere leden gaan we een pubquiz organiseren. Gedurende de quiz zullen de deelnemers in groepen worden verdeeld en zal de algemene kennis op diverse onderdelen worden getest. Natuurlijk zal het onderwerp “sport” niet ontbreken. Het evenement zal worden georganiseerd op zaterdag 15 mei van 20.00 tot 22.00 uur.

Klik hier om je in te schrijven voor de tafeltennisquiz of pubquiz.

Kijk hier voor de lijst met deelnemers.

Bij een leuke quiz kan een lekkere versnapering natuurlijk niet ontbreken. Voor alle deelnemende leden zal de verrassing dan ook thuis worden afgeleverd.

Wij hopen dat we jullie enthousiast hebben gemaakt en zien de vele inschrijvingen dan ook graag tegemoet. Je kunt je inschrijven door het invullen van het aanmeldformulier op de website. Voor de aanmelding hebben we je naam + e-mailadres nodig. Op de site zal een lijst met deelnemende leden worden bijgehouden. De sluitingsdatum om jezelf aan te melden is 10 mei aanstaande. Wacht dus niet te lang en schrijf je snel in voor deze 1e online ODT-quiz!

Beide quizzen worden via Teams georganiseerd. Het is overigens niet noodzakelijk om teams te installeren. Desalniettemin voegt het wel wat leuke extra’s toe. Je kunt gebruik maken van de link die wordt toegestuurd. Een uitgebreide instructie zal vantevoren worden toegemaild.

Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met Wilco (tel.nr. 06-51454797). Heb je technische vragen dan staat Wesley (tel.nr. 06-36535351) je graag te woord.

Wij zien jullie inschrijvingen met veel belangstelling tegemoet en we gaan er twee mooie avonden van maken.

Klik hier om je in te schrijven.

Met sportieve groet,
Wesley, Wouter en Wilco