Gezellig bowlen met ODT jeugd

Ties en Wilco hebben voor een gezellig jeugduitje gezorgd. We zijn met z’n allen op zaterdag 10 juli gaan bowlen in de schitterende accommodatie van Zuit in Etten-Leur.

Ties had gezorgd voor een geweldige opkomst zodat we met 14 jeugdleden konden afreizen. We hadden de beschikking over 4 bowlingbanen waardoor iedereen voldoende gelegenheid had om mooie strikes en spares te gooien.

Op de eerste baan werden Bas, Amber, Amira en Joan ingedeeld. Zij hadden nog niet zoveel ervaring met bowling maar lieten direct zien dat het een spannende wedstrijd zou gaan worden. Uiteindelijk eindigde Joan en Amber gezamenlijk op de 3de plaats. Amira behaalde nog het mooie aantal punten van 75. Maar met een minimaal verschil kon er maar 1 de winnaar zijn….

De oudere jeugdleden waren ingedeeld op 2 banen. Op baan 2 ging de strijd tussen René, Thomas, Toine, Seth en Tygo. Op deze baan liet Toine direct zien dat zijn ploeggenoten een zware middag zouden krijgen. Uiteindelijk wist hij met 63 punten de eerste plaats te bemachtigen. Op baan 3 waren de andere jeugdleden Ties, Gijs, Tomas, Milan en Ayoub actief. Ondanks dat er af en toe moest worden genoten van een hapje en een drankje was er ook hier sprake van een mooie strijd. Het ging lange tijd gelijk op maar uiteindelijk wist Tomas de overwinning naar zich toe te trekken met het schitterde aantal punten van 82.

We hadden zelfs nog een baan 4 waar de meegereisde ouders een balletje konden gooien. Ook daar ging het er fanatiek aan toe.

Na allemaal nog een drankje te hebben genuttigd, was het rond 15.30 uur tijd voor de prijsuitreiking. Zoals jullie hebben kunnen lezen wist Toine beslag te leggen op een mooie derde plaats. De tweede plaats ging zeer verrassend naar Bas waarmee hij de oudere jeugd achter zich heeft gelaten. Er kon er uiteindelijk maar één winnaar zijn en dat was Tomas. Tomas van harte gefeliciteerd met de titel TTV ODT Bowling kampioen 2021.

Ties, bedankt voor de organisatie en van diverse leden heb ik te horen gekregen dat het naar meer smaakt. Dus laten we de jeugdcommissie maar snel nieuw leven inblazen.