EK Voetbalpoule 2021 voor tafeltennisverenigingen

Beste voetballiefhebbers,

Een jaar later dan gepland, maar het EK Voetbal 2021 zal deze zomer in ieder geval van start gaan! Welk land zal de opvolger worden van Portugal (winnaar van EK 2016) en zo dit felbegeerde, prestgieuze toernooi winnen?! Het zal een spectaculaire en spannende strijd worden tussen de grote voetballanden Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Portugal, Engeland, Kroatië, Nederland en misschien ook andere, verrassend sterk presterende landen!
Op 11 juni 2021 zal het EK Voetbal 2021 dus weer losbarsten! Tijdens deze Europese kampioenschappen Voetbal 2021 is er een EK Voetbalpool voor tafeltennisverenigingen, waar je aan kan deelnemen!
Inschrijven kan nog t/m 10 juni
Klik hieronder voor 3 belangrijke bijlagen:
1) volledige invulformulier/ inschrijfformulier
2) document met de puntentelling
3) lijst met ingeschreven deelnemers

Hieronder nog de belangrijkste extra informatie over deze EK 2021 Voetbalpool:

• Aantal deelnames: Per persoon kun je één formulier invullen
  • Inschrijfgeld: € 3,- p.p. Inschrijfgeld kan overgemaakt worden naar:
    rekeningnummer: NL72 INGB0006890574
    t.n.v. penningmeester ttv ODT Roosendaal
    o.v.v. naam + ‘EK Voetbalpool 2021 ttv’s’
  • Wijze van inschrijven:
    S.v.p. het invulformulier ingevuld mailen naar Wouter de Heide
    Je ontvangt per mail een bevestiging van inschrijving.
    NB! Uiterlijke inschrijftermijn: 10 juni 2021 (was eerst 4 juni)
  • Verdeling prijzengeld:
    Totale prijzengeld (100 %) zal als volgt onderverdeeld worden onder de prijswinnaars n.a.v. de eindstand:
    nr.1 = 50%, nr.2 = 30 %, nr.3 = 20 %.
    Uiteraard zal de strijd ook losbarsten om de felbegeerde titel ‘Beste Vereniging 2021’! Hierbij zullen de eindscores van de deelnemers van de betreffende verenigingen bij elkaar opgeteld worden om tot dit verenigingsklassement te komen.
  • EK Newsflashes:
    Deze zullen regelmatig de actuele tussenstanden weergeven van het individueel en het
    verenigingsklassement, de stijgers en dalers van de dag en de voorspellingen v/d dag van drie
    deelnemers.

Ik hoop veel inschrijvingen tegemoet te zien, zodat we met z’n allen een spraakmakende en spannende EK Voetbalpool 2021 zullen beleven! Iedereen veel succes en spelplezier!
NB! Vergeet s.v.p. voor jezelf geen kopie van je invulformulier te maken om het goed te kunnen volgen!

Sportieve groeten,
Wouter de Heide (Organisator EK 2021 Voetbalpool voor tafeltennisverenigingen)
Tel: 0621983875