Barbecue op 17 juli

Beste ODT leden,

We denken dat de tijd is aangebroken om weer eens gezellig bij elkaar te komen. Hoe kan dit nu beter dan tijdens de jaarlijkse barbecue? Na het succes van vorig jaar hopen we ook nu vele leden te mogen verwelkomen.

Tijdens deze dag willen we ook alle leden bedanken voor de geboden steun in de coronaperiode. We hebben besloten om ook dit jaar de barbecue kosteloos aan onze leden aan te bieden. Voor introducees bedragen de kosten € 10 per volwassene en € 5 per kind. De barbecue zal worden gehouden op zaterdag 17 juli aanstaande. Iedereen is welkom vanaf 16.00 uur en we zullen rond 17.30 uur de barbecue aansteken.

Ook gedurende deze dag zullen alle coronaregels in acht moeten worden genomen. We zullen dus rekening moeten houden met de 1,5 meter afstand. Daarbij is ook hierbij het verzoek om bij klachten (verkoudheid, benauwdheid en koorts) thuis te blijven.

Wanneer je zin hebt om bij de barbecue aanwezig te zijn, willen we je vragen om jezelf (en eventuele introducee) via dit formulier op de ODT site aan te melden. Je mag ook een mail naar Wilco sturen. In verband met de organisatie willen we jullie vragen om je tijdig aan te melden. De uiterste inschrijfdatum is 10 juli aanstaande.

Wij hopen jullie allen te mogen verwelkomen op zaterdag 17 juli. Kijk hier voor de actuele lijst met deelnemers aan de barbecue.

Met vriendelijke groet.

Het bestuur (Dick, Frits, Marcel en Wilco)