Mooie resultaten ODT Jeugd bij Table Stars

Op zondag 17 maart mocht onze jeugd weer deelnemen aan de Table Stars competitie. Dit keer waren Raff, Wittek, Ayal, Floris, Ravi en Jasper van de partij. Om onze jeugdleden goed te begeleiden, zorgen we ervoor dat we met voldoende coaches aanwezig zijn. Daarom waren ook onze trainers Ludo, Petra en Ties naar Bergen op Zoom afgereisd.

Bij de beginners lieten Raff en Wittek zien dat de goede trainingen zijn vruchten gaan afwerpen. Ze moesten het opnemen tegen een team van TTV Het Markiezaat en TTV Tanaka. Raff speelde een hele spannende 1e wedstrijd waarbij er 3 games met 2 puntenverschil werden beslist. In de tweede wedstrijd ging hij direct goed van start en wist deze met 3-1 te winnen. Teamgenoot Wittek had een makkelijkere eerste wedstrijd maar moest in de 2e wedstrijd flink aan de bak. Hij moest tot het uiterste gaan en won deze wedstrijd met 11-7 in de 5e game.

Floris en Ayal mochten het opnemen tegen een team van TTV Het Markiezaat. Ze speelden tegen tegenstanders die inmiddels al uitkomen in de 4e klasse van de NTTB competitie. Vooraf dachten we dat het een zware wedstrijd zou gaan worden. Maar Floris en Ayal dachten hier anders over. Ze gingen direct goed uit de startblokken. Beiden wisten allebei hun enkel wedstrijden te winnen. Toen moest er ook nog een dubbelwedstrijd worden gespeeld en ook hier lieten de mannen zien goed op elkaar te zijn ingespeeld. Uiteindelijk kwam de eindscore van 5-0 op het scorebord.

Bij de gevorderde jeugdleden moesten Ravi en Jasper het opnemen tegen Thimo van TTV Hotak’68 en Mika van TTV Vice Versa ‘51. Zij hebben allen al meerdere keren tegen elkaar gespeeld en we wisten dat onze mannen het zwaar zouden krijgen. Ravi ging tegen Mika van start en liet zien over een ijzersterke forehand te beschikken. Deze wedstrijd was zenuwslopend maar Ravi wist de wedstrijd met 13-11 in de 5e game te winnen. Bij zijn 2de wedstrijd tegen Thimo moest hij zijn meedere erkennen. Ook Jasper speelde ijzersterk. Vanuit 2e positie wist hij alle ballen terug te brengen en dit tot frustratie van zijn tegenstanders (zo vader zo zoon……). Jasper won beide wedstrijden waarbij de laatste ook met 13-11 in de 5e game. In de dubbelwedstrijd waren onze mannen niet opgewassen tegen Thimo en Mika.

Ik wil mijn complimenten uitspreken aan onze jeugdleden. Wat hebben jullie het goed gedaan. Ga zo door en ik hoop jullie allemaal weer te zien op zondag 14 april bij TTV TCO ‘78 in Ossendrecht.

Sportieve groeten,
Wilco Klasen