Edwin 1e en Ronald 2e bij dubbeltoernooi

Op zondag 18 februari jongstleden werd het ODT dubbeltoernooi voor senioren gehouden. Ondanks de griepgolf hadden we toch een mooi deelnemersveld bij elkaar gekregen. Het was mooi om te zien hoe goed onze zaterdag- en woensdaggroep was vertegenwoordigd. Mijn complimenten!

Tijdens het dubbeltoernooi speel je iedere ronde met een andere medespeler. Iedere wedstrijd proberen we om gelijkwaardige duo’s tegenover elkaar te zetten. Ook dit jaar leverde het weer hele mooie wedstrijden op. Gedurende het toernooi heb je ook de gelegenheid om eens te praten met spelers die je normaal gesproken bijna niet tegenkomt. Dit zorgt voor een goede saamhorigheid binnen de vereniging.

Kijk hier voor de foto’s van het toernooi.

Hieronder de complete uitslag van het dubbeltoernooi.

Aan het einde van de dag kon Wilco overgaan tot het bekend maken van de uitslag. Ook dit jaar konden er weer diverse verrassingen worden gemeld. Hieronder de uitslag:

1 Edwin van Dorst
20 Carlo van Gageldonk
21 Joery Hemelaar
21 John de Waal

Ik hoop jullie volgend jaar allemaal weer te zien.

Sportieve groeten,

Wilco Klasen