Ivo van Hassel nieuwe hoofdtrainer

Met trots en enthousiasme willen we jullie voorstellen aan onze nieuwe hoofdtrainer van ODT, Ivo van Hassel!
Met ingang van 9 januari 2024 zal hij starten als hoofdtrainer bij ODT.
Hij is een vertrouwd gezicht voor velen van jullie, aangezien Ivo een oud-lid van onze club is. Zijn passie voor de sport en diepgaande kennis en ruime ervaring is een meer dan welkome uitbreiding van onze technische staf.

We wensen hem namens het bestuur veel succes!

Ivo stelt zich hierbij zelf voor:
Ik ben woonachtig in Rucphen, samen met mijn vriendin en ben 43 jaar. Vanaf mijn 18e ben ik actief binnen de tafeltennissport als speler, coach, trainer of toernooileider. De laatste vereniging waar ik training heb gegeven is TTC Middelburg.
In het verleden ben ik ongeveer 10 jaar bij ODT actief geweest als speler en coach. Veel spelers bij de club zijn nog bekend voor me en velen zullen mij nog kennen. Heel leuk om nu bij deze club als hoofdtrainer aan de slag te mogen gaan.
Ik ga samen met de andere trainers aan de slag om samen strappen te kunnen zetten om de club te laten groeien binnen de verschillende leeftijdscategorieën. We willen graag meer mensen laten genieten van onze mooie sport en willen hiervoor trainingen bieden die passen bij de leeftijd en de huidige tijd.
Ik houd van continu verbeteren en probeer als trainer de spelers te laten groeien op technisch, tactisch, fysiek en mentaal vlak. Spelplezier staat altijd voorop. Tafeltennis is best een lastige sport om goed te kunnen beoefenen en ik begeleid spelers hier graag bij.
In het dagelijks leven ben ik manager IT bij een bedrijf dat koffiemachines maakt voor de zakelijke markt. In mijn vrije tijd fiets ik graag op de racefiets (binnen maar liefst buiten) en lees ik wat.
Ik zie een ieder graag bij ODT!