5 van de 7 ODT teams kampioen!

Alle teams met kans op het kampioenschap hebben hun voorsprong met succes kunnen verdedigen en van de zeven seniorenteams zijn er dit najaar vijf teams kampioen geworden

ODT-1 (Rob, Paul, Joery en Wilco, zie foto) hebben hun 2 punten voorsprong op The Back Hands in een rechtstreeks duel verder uitgebreid naar 6 punten en kunnen zich met 64 punten op gaan maken voor de 1e klasse.

ODT-2 (Wouter, Lukasz, Frederik en Joep) hadden een goede voorsprong van 6 punten op Middelburg en hebben in hun wedstrijd tegen Arnemuiden voldoende punten behaald om 4 punten voorsprong te behouden op de uiteindelijke number twee Middelburg. Ook dit team mag in het voorjaar uit gaan komen in de 1e klasse. Een mooie en opmerkelijke prestatie!

ODT-3 (Nico, Edwin, Ruud en Ludo) zagen hun voorsprong van 8 punten al eerder slinken naar 3 punten, en ook in de wedstrijd tegen Vice-Versa ging het niet geheel zoals gewenst, maar uiteindelijk was de 5-5 uitslag voldoende om 2 punten voorsprong te behouden op naaste concurrent Tanaka.
Dus toch nog een team in de tweede klasse in de voorjaarscompetitie voor ODT.

ODT-4 (Frits, Gory, Chris, Edwin en Dion) waren al kampioen in de 4de klasse. Opmerkelijk hier is de overmacht met maar liefst 32 punten voorsprong op de nummers twee van deze poule. Het is dus duidelijk dat de degradatie vorig seizoen uit de 3e klasse voortkwam uit een samenloop van omstandigheden.

ODT-7 (Bart, Corina, Christ, Natascha en Jack) hebben hun 6 punten voorsprong op The Back Hands kunnen uitbreiden naar 8 punten in hun rechtstreekse duel en hebben uiteindelijk zonder al te veel zenuwen (?) het beoogde kampioenshap binnen gehaald. Nu op naar behoud in de 5de klasse!

Alle kampioensteams van harte gefeliciteerd en succes gewenst in de hogere klasse.

Voor ODT-5 en ODT-6 is het nu een zekerheid dat er promotie/degradatie wedstrijden gespeeld moeten gaan worden op 9 December aanstaande:

ODT-5 (Marcel, Peter, Johnny, Dylan, Paul en Kees) gaan dan spelen voor promotie naar de 3de klasse

ODT-6 (Ruud, Dick, Ties, Ad en Wesley) gaan strijden tegen een nummer twee van de 6de klasse om hun plaats in de 5de klasse te behouden.

Alvast succes gewenst voor deze laatste wedstrijden.

Tenslotte, voor ons jeugdteam is het kampioenschap ook aanstaande.
Aanstaande zaterdag 3 december zullen zij hun laatste uitwedstrijd spelen bij Tanaka en hebben ze een voorsprong van 4 punten op directe concurrent Smash ’76.
Smash speelt tegen nummer 3 Vice-Versa en Tomas, Toine, René en Seth gaan het opnemen tegen de nummer laatst Tanaka.
Gezien de 10-0 van de eerdere ontmoeting, zou het moeten gaan lukken.
Success alvast ook voor jullie!

Met sportieve groet,

Ludo Gommers
Wedstrijdsecretaris TTV ODT

Hieronder nog een foto van ODT 2. Zij hebben hun kampioenschap en promotie naar de 1e klasse al met een etentje gevierd.