We mogen weer van start!

We zijn heel blij dat we weer open mogen!
We gaan dat doen op de volgende manier:

• Er mag weer worden gespeeld op alle reguliere speeltijden.
  • De kantine is gesloten (die valt onder de Horeca-regels).
  • Mondkapjes binnen zijn verplicht voor iedereen vanaf 13 jaar, behalve tijdens het sporten.
  • De kleedkamers zijn geopend, ook daar zijn mondkapjes verplicht. De douches mogen worden gebruikt.
  • Bij binnenkomst moeten leden van 18 jaar en ouder op hun Corona-toegangsbewijs “het groene vinkje” kunnen laten zien. We vertrouwen erop dat jullie dat onder elkaar regelen.
  • Iedereen speelt op zijn eigen (trainings- of vrijspeel)moment oftewel: je speelt niet op tijden waarop je anders nooit speelt.
  • Toeschouwers mogen niet aanwezig zijn. Ouders die hun kinderen naar de training brengen mogen niet in de kantine blijven wachten.
  • Op zondagmiddag zal extra kunnen worden gespeeld op 16 en 23 januari. Je kunt je via dit formulier hiervoor aanmelden.
  • We mogen onderlinge wedstrijden spelen. We gaan dat inderdaad ook opzetten. Daarover volgt nog nader bericht.
  • Natuurlijk blijven alle andere Corona-regels van toepassing: afstand houden, thuis blijven bij klachten, handen ontsmetten, ventilatie, gezond verstand.

We wensen jullie heel veel tafeltennisplezier, maar dat gaat beslist goedkomen!

Met vriendelijke groet, namens het bestuur van ttv ODT,
Dick Krabbendam, voorzitter