Rob, Ad, Tomás en Tygo nieuwe ODT-clubkampioenen 2023!

In 2022 werden de ODT-Clubkampioenschappen nog in juni gespeeld, uitgesteld vanwege de covid-19 periode. Hierbij sloegen Wilco Klasen (A-klasse) en Wesley Konings (B-klasse) zich naar de toernooiwinst.

Dit keer werden de clubkampioenschappen weer traditioneel georganiseerd in januari (kijk hier voor alle foto’s). Een recordaantal van maar liefst 37 deelnemers (29 ODT- senioren en 8 ODT- jeugdspelers) was op 15 januari van de partij om er een strijdlustig toernooi van te maken. Niet alleen was er een ijzersterk deelnemersveld achter de tafels, ook de bar was deze dag op volle oorlogssterkte om iedereen te kunnen voorzien van drankjes, hapjes en een gezonde lunch. De hele dag was er veel publiek (enthousiaste familieleden) aanwezig om de ODT’ers aan te moedigen. Na het programma van de dag en de poule-indelingen te hebben opgesomd, gaven organisatoren Wilco en Wouter het startsein voor de eerste wedstrijden.

Woensdagtraining senioren weer van start

Beste seniorleden van ODT,
Met ingang van aanstaande woensdag 18 januari zal de training op woensdagavond om 20 uur hervat worden. Frans van de Wijngaard zal deze verzorgen. Deze training is met name bedoeld voor startende senioren en recreatieve spelers.
Om een indruk te krijgen wie er aan wil deelnemen: graag een mailtje sturen naar Dick Krabbendam.