Nieuwe website ODT

Sinds 23 mei 2020 heeft ODT een nieuwe website. Kijk hier voor een korte uitleg van de nieuwe site. Voor de geïnteresseerden: de nieuwe site is gemaakt met WordPress. De oude site was gebaseerd op Wix. Heb je vragen over de nieuwe website? Stuur dan een mail Joost Schoenmakers.

Buitentraining voor de jeugd

Op woensdag 6 mei (en op de woensdagen daarna) gaat ODT naar buiten. Omdat we niet binnen mogen sporten, gaan we met onze jeugdleden voorlopig naar buiten. De trainers hebben hebben een speciaal, aangepast programma bedacht. Zo kunnen we toch in conditie blijven en onze skills wat behouden.De gemeente heeft ons toestemming gegeven hiervoor. Uiteraard hebben we ons daarbij aan de geldende regels te houden. Hierover is een brief naar de jeugdleden en hun ouders gestuurd. Hoe dan ook, het wordt waarschijnlijk wel wat improviseren maar de jeugd heeft er in ieder geval wel zin in!