Joost, Chris, Frie, Najib en Jack prijswinnaars (met foto’s)

Op vrijdagavond 6 september werd het tafeltennisseizoen bij ODT geopend met het traditionele Stijve spierentoernooi. Kijk hier voor de foto’s. 23 deelnemers hadden zich aangemeld. Deze werden door organisator Joost Schoenmakers in 6 groepen ingedeeld. De winnaars van deze groepen, de nummers 2, etc. speelden daarna in 3 6-kampen en 1 5-kamp om de 4 eerste prijzen. In Groep A werd Joost Schoenmakers de winnaar door in de laatste wedstrijd Wilco Klasen met 11-9, 9-11, 11-3 te verslaan. In Groep B werd Chris v.d. Brand de winnaar. In groep C pakte good-old Frie Nouwens de eerste plaats en in groep D werd het jeugdlid Najib Kawooya de winnaar. In groep D speelden uiteindelijk Peter Schoenmakers met de deelnemende jeugdleden. Jack v.d. Steen viel ook nog in de prijzen vanwege de geweldige bardienst die door hem werd verzorgd. Kijk hieronder voor de complete uitslag van het stijve spierentoernooi 2024.

Poule A:

1. Joost Schoenmakers