Table Stars competitie bij ODT

Afgelopen zondag (4 februari) is de Table Stars Competitie weer van start gegaan. Dit vond plaats bij onze vereniging en we waren met 6 jeugdleden vertegenwoordigd.

Vanuit TTV ODT doen wij mee aan deze competitie om onze jeugdleden op een goede manier voor te bereiden op de NTTB Competitie. De afgelopen 2 jaar hebben we hieraan deelgenomen en hebben dit als bijzonder positief ervaren. Iedere Table Stars competitiedag wordt gestart met een gezamenlijke warming-up en daarna worden er wedstrijden gespeeld. Wanneer de wedstrijden zijn afgelopen wordt er afgesloten met een gezamenlijk spel.

Bij meerdere verenigingen wordt het als een groot succes gezien. Afgelopen zondag hebben we samen met TTV Hotak ’68, TTV Vice Versa ’51 en TTV Tanaka ruim 30 jeugdleden bij elkaar gekregen. Het was dan ook een hele gezellige ochtend waarbij onze jeugdleden weer veel ervaring hebben opgedaan. Floris, Pieter, Ayal, Damian, Ravi en Jasper, jullie hebben het ontzettend goed gedaan en wij hopen dat jullie er de volgende keer weer bij zijn.

De ochtend werd afgesloten met een mooie groepsfoto. Op zondag 17 maart gaan we naar de volgende Table Stars ochtend waarbij we te gast zijn bij TTV Markiezaat in Bergen op Zoom.

Daarbij wil ik Adriënne Suijkerbuijk (TTV Hotak ’68) bedanken voor de organisatie en onze Ludo en Petra voor de geboden ondersteuning.

Wilco Klasen