Mooi resultaat van Jasper en Ravi bij Table Stars

Ravi Oostvogels en Jasper Klasen hebben de afgelopen weken meegedaan aan het Table Stars Toernooi. Dit is een toernooi waarbij onze jeugdleden worden voorbereid op het spelen van competitiewedstrijden. Op vier zondagen (van 10.00 tot 12.30) moesten Ravi en Jasper aantreden bij de verenigingen TTV Tanaka (in Etten-Leur), TTV Vice Versa (te Oudenbosch), TTV Hotak (te Hoogerheide) en ook 1 ochtend in onze eigen sportzaal. Tijdens deze dagen wordt er een warming-up gegeven, gaat iedereen wedstrijden spelen en wordt er afgesloten met een gezamenlijk spel.

Vanuit TTV ODT proberen we onze jeugdleden te stimuleren om hier aan mee te doen. Het is een heel leerzaam maar ook gezellig toernooi waarbij onze jeugdleden ook in contact komen met spelers van andere verenigingen. Wij hebben het afgelopen toernooi als zeer positief ervaren en willen Adriënne Suijkerbuijk (van TTV Hotak) bedanken voor de geweldige organisatie.

Aan het einde van de ochtend werden ook de prijzen uitgereikt. Ravi Oostvogels wist in een sterk deelnemersveld uiteindelijk een mooie 4e plaats te behalen. Jasper Klasen mocht naar voren komen om zijn zilveren medaille in ontvangst te nemen. Hij behaalde een knappe 2e plaats. Jongens, jullie hebben het fantastisch gedaan!

Ook in het voorjaar wordt er weer een Table Stars Toernooi georganiseerd. Hier willen we graag met meerdere jeugdleden aan gaan deelnemen. De data zijn inmiddels bekend en het gaat om:

1e ronde zondag 4 februari
2e ronde zondag 17 maart
3e ronde zondag 14 april
4e ronde en finale zondag 26 mei

Wanneer je hier aan mee wilt doen, geef je dan snel op bij trainer Ties.

Hieronder nog enkele actiefoto’s van Jasper en Ravi.