Vader en zoon winnen Stijve Spierentoernooi

Op vrijdagavond 8 september werd het nieuwe seizoen in een warme ODT hal afgetrapt met het traditionale Stijve Spieren toernooi voor jeugd en senioren. Vader en zoon Klasen wisten beiden een eerste prijs te pakken!

Jeugd
Bij de jeugd ging de finale tussen Ravi Oostvogels en Jasper Klasen. Zij hebben 2 wedstrijden tegen elkaar gespeeld. Het was een spannende strijd. De eerste wedstrijd: 4-3 voor Jasper en de tweede wedstrijd werd 4-2 voor Jasper. Hierdoor is Jasper de winnaar geworden en Ravi tweede.

Senioren
Kwartfinales: Wilco-Ruud / Joery-Dylan/ Ludo-Chris / Frederik-Edwin. Hierbij was een mooie verrassing te noteren. Dylan wist van team 1 speler Joery te winnen. 1/2 finales gingen tussen Wilco-Dylan en Frederik-Ludo. Wilco wist met 3-0 te winnen van Dylan. Frederik won met 3-1 van Ludo. De finale ging tussen Wilco en Frederik. Een herhaling van de finale clubkampioenschappen 2022. Wilco wist de finale met 3-0 te winnen.

Wouter en Joery: Bedankt voor de organisatie!