Ad Voorbraak en Tygo Steenpaal winnen dubbeltoernooi (met foto’s)

Op zondag 26 maart werd in de ODT zaal het jaarlijkse dubbeltoernooi gespeeld. Kijk hier voor de foto’s. Met 20 senioren en 8 jeugdleden (waarbij Ties voor een keer bij de jeugdcategorie mee speelde) was het een mooi deelnemersveld met spelers uit de hoogste teams maar ook deelnemers vanuit de recreanten. De organisatie (Wilco Klasen en Wouter de Heide) hadden een ingenieus systeem bedacht waarbij regelmatig van dubbelpartner werd gewisseld. Van 11 uur ‘s ochtends tot ongeveer 16:30 uur ‘s middags konden de senioren maar liefst 9 dubbelpartijen spelen. En ook de jeugd kon aan de bak met veel dubbelpartijen en tot slot ook nog enkele enkelpartijen.

Na alle wedstrijden bij jeugd en senioren werd een individueel klassement opgesteld. De spelers die de meeste wedstrijden (met verschillende dubbelpartners) hadden gewonnen, vielen in de prijzen. Dit zorgde voor de volgende uitslag. Pharat deed niet mee bij de jeugd, maar was verrast door zijn 2e prijs en en als kind zo blij met zijn 2e prijs! Dit is de complete uitslag van het zeer geslaagde ODT dubbeltoernooi 2023.

1: Ad Voorbraak
2: Pharat Soy
3: Joost Schoenmakers, Lukasz Pawlukowski, Jack Polderman de Jong
6: Joery Hemelaar, Petra Gommers, John van Oers