De Stappen wint scholentoernooi (met foto’s)

Op dinsdag 27 december werd, na 2 jaar onderbreking, het ODT Kanjers! Uitzendbureau Scholierentoernooi weer georganiseerd (kijk hier voor de foto’s). Diverse ODT vrijwilligers waren aanwezig om de wedstrijden te begeleiden. De kinderen werden ingedeeld in twee 9-kampen. Na de 9-kampen werden er nog 1 of 2 vervolgwedstrijden gespeeld om de definitieve uitslag te bepalen. Er werd een apart klassement gemaakt voor de beste 2 kinderen van groep 5/6, de beste 2 kinderen van groep 7/8, het beste meisje, een aanmoedingsprijs en de beste tafeltennisschool. Door de grote deelname van basisschool de Stappen uit Wouw was de verwachting dat zij de scholenprijs in de wacht zouden slepen. En dat gebeurde ook. Alle ere-prijzen waren uiteindelijk voor de kinderen van de Stappen. Thijmen Boeijen wist knap, als leerling uit groep 5, de finale te halen! Hij verloor die van zijn broer Siebe (groep 7).

Hieronder de complete uitslag van het ODT Kanjers! Uitzendbureau Scholierentoernooi 2022:

1. Siebe Boeijen, de Stappen (1e prijs Jongens Groep 7/8)
  2. Thijmen Boeijen, de Stappen (1e prijs Jongens Groep 5/6)
  3. Damian Koeijvoets, de Stappen (2e prijs Jongens Groep 7/8)
  4. Tygo van Nieuwenhuijzen, de Stappen
  5. Jules Pol, ZieZo (Aanmoedigingsprijs)
  6. Casper van der Westen, de Stappen
  7. Maartje Luijkx, de Stappen (Beste meisje)
  8. Jasper Klasen, Fatima
  9. Matthijs van der Westen, de Stappen (2e prijs Jongens Groep 5/6)
  10. Joan van Kester, Klimroos
  11. Junte de Vugt, de Stappen
  12. Jendo de Vugt, de Stappen
  13. Ravi Oostvogels, Fatima
  14. Jelle Jacobs, ZieZo
  15. Jayden van den Broek, de Stappen
  16. Liam van Ham, de Stappen
  17. Dièz Heijnen, Heiberg
  18. Lorenzo Roepers, de Stappen

Winnaar Scholenprijs: Basisschool de Stappen uit Wouw.

Kijk hier voor alle foto’s.