Rob Broumels wint ‘opwarmtoernooi’

Na de verplichte sluiting van 6 weken van de sportzaal vanwege de lockdown, was er binnen ODT veel enthousiasme om de tafeltennisactiviteiten weer snel op te pakken. Zo was afgelopen vrijdagavond een prima gelegenheid voor ODT-senioren om veel wedstrijdritme op te doen na een lange periode zonder tafeltennis. Bovendien staat de nieuwe voorjaarscompetitie over 2 weken alweer voor de deur. Een mooi aantal van 14 deelnemers was op deze uitnodiging afgekomen (dress code sportief). In twee 7-kampen met best-of-five wedstrijden kon iedereen deze avond gelijk flink aan de bak! Vervolgens zouden de poule-winnaars nog strijden in een beslissende finale voor de eindzege.

Poule A was gevuld met Rob, Joery, Nico, Ruud Knobel, Chris, John en Marcel. In deze spannende poule werden er maar liefst 7 v/d 21 wedstrijden in 5 games beslist. Uiteindelijk bleef favoriet Rob ongeslagen en sloeg hij zich naar de finale. In poule B zaten Wilco, Wouter, Frederik, Lukasz, Edwin van Dorst, Edwin v/d Kasteele en Ruud van Dorst. Hier was het Wilco, die overtuigend al zijn partijen wist te winnen.
In de finale maakte Rob een einde aan de serie winstpartijen van Wilco. Na een zwaarbevochten 1e game (17-15), besliste Rob in drie games deze finale. Ruud Knobel en Chris spanden de kroon met het meest aantal gespeelde games, resp. 27 en 26 games v/d maximale 30 games!
Komende vrijdagavond 28 januari staat er opnieuw een soortgelijk toernooi op het menu.
Hieronder nog de volledige eindstand van het toernooi van 21 januari:

1 Rob Broumels
2 Wilco Klasen