Trainen in meivakantie

Ivm de meivakantie is de zaal voor trainingen of vrij spelen de komende 2 weken alleen geopend op dinsdag:
Dinsdag 26 april: vrij spelen vanaf 19.30u voor alle leden
Dinsdag 3 mei: normale trainingen en vrij spelen vanaf 20:30 uur

NTTB Zomercompetitie in juni

In samenwerking met de NTTB wordt er op 4 vrijdagavonden (vanaf 20 uur) een flexibele zomercompetitie gespeeld voor teams van 2 of 3 personen in tafeltenniszalen in West-Brabant. De speeldata zijn 3 juni, 10 juni, 24 juni en 1 juli. Het is een pilot die mogelijk in de toekomst wordt uitgebreid.

Kijk hier voor meer informatie (site van NTTB Zuidwest).

Direct inschrijven kan hier (site van ODT).

Inschrijvingen, indelingen, uitslagen etc. zijn hier te vinden.

Ad Roverts en René Kuijstermans winnen dubbeltoernooi

Op zondag 27 maart is het TTV ODT Dubbeltoernooi gehouden na een afwezigheid van bijna 5 jaar. In het totaal hebben er 14 leden deelgenomen. De senior- en jeugdleden werden op sterkte ingedeeld zodat er zoveel mogelijk gelijkwaardige teams konden worden gemaakt. Gedurende het toernooi kreeg je de mogelijkheid om met meerdere spelers te spelen. Aangezien onze jeugdleden nog niet veel ervaring hadden opgedaan met het dubbelspel was dit ook een mooie gelegenheid voor de ervaren senioren om hun kennis en kunde over te dragen. Het was dan ook mooi om te zien hoe er onderling werd gediscussieerd en tips werden gegeven om het spel te verbeteren.