Nationale Sportweek 2020

ODT neemt deel aan de Nationale Sportweek die deze week (18 t/m 27 september) plaats vindt. Op woensdagmiddag en zaterdagochtend bij de 50+-ers en op donderdagavond bij de recreanten mogen belangstellenden aansluiten om van onze mooie sport te proeven. Klik hier voor meer informatie.

Sparring partners voor de ODT jeugd gezocht

De jeugdtrainers van ODT willen graag dat de jeugd meer kan ‘sparren’ tegen senioren. Dat kan hun enorm helpen om hun spel te verbeteren. Dus het zou mooi zijn als sommige senioren regelmatig willen meetrainen bij de jeugd.

Meetrainen bij de jeugd kan twee keer per week (niet in schoolvakanties):
Dinsdag: 18:30 tot 19:30 uur
Woensdag: 19:00 tot 20:00 uur

Dus ben je beschikbaar om een keer te sparren tegen de jeugd. Geef je dan op via dit formulier. Je kunt zelf de datum invullen waarop je beschikbaar bent. Meerdere keren mag uiteraard ook. Laat dit dan weten via het Opmerkingen veld.

ODT Beginnerstoernooi op 29-11-2020

Op zondag 29 november 2020 organiseert tafeltennisvereniging ODT het traditionele ODT
Kanjers! Uitzendbureau Beginnerstoernooi voor jeugdleden. Dit toernooi wordt gespeeld in de ODT accommodatie op het Red Band Sportpark in Roosendaal. Het toernooi staat open voor beginnende jeugdspelers uit de afdeling ZuidWest. Kijk in dit document voor alle informatie en klik hier om het inschrijfformulier (Excel) te downloaden. De lijst met actuele inschrijvingen is hier te vinden. Inschrijven kan t/m 22 november.

Joost en Christian winnen Stijve Spieren toernooi

Op vrijdag 11 september werd bij ODT het traditionele Stijve Spierentoernooi gespeeld.
Uiteindelijk stonden 21 spelers te trappelen om het eerste toernooi van het nieuwe toernooi te gaan spelen. Organisator Wouter de Heide had 16 spelers ingedeeld in de A-Klasse en 5 spelers in B-Klasse.

In de A-klasse werd gespeeld in 4 vierkampen waarna de 4 nummers 1, de 4 nummers 2, de 4 nummers 3 en de 4 nummers 4 om de eindklassering zouden spelen. Iedereen kon dus 6 wedstrijden spelen en dat was voor de meeste spelers voldoende om de spieren weer los te krijgen. In de B-klasse werd een 5-kamp gespeeld met wedstrijden in best-of-7.

Continue reading