ODT Beginnerstoernooi op 28 november gaat niet door

Bericht van 21 november:

Door de huidige Corona maatregelen is helaas besloten om het toernooi niet door te laten gaan. De verenigingen die al hadden ingeschreven zijn per e-mail geïnformeerd. Op een later tijdstip dit seizoen gaan we proberen dit toernooi alsnog te organiseren.

Op zondag 28 november wordt van 10:30 tot ongeveer 15:30 uur het jaarlijkse ODT Kanjers! Uitzendbureau Beginnerstoernooi georganiseerd.

Kinderen van de verenigingen uit de afdeling Zuidwest die nog geen competitie spelen of die al wel wedstrijdervaring hebben en een ELO rating hebben die lager is dan 300 mogen meedoen.

Kijk in dit document voor alle informatie en een inschrijfformulier voor de verenigingen. ODT leden kunnen zich aanmelden bij de ODT trainers.

Vanaf half november komen in dit document de actuele inschrijvingen te staan. Inschrijvingen graag uiterlijk op 21 november sturen naar Jeroen Christianen.